
Active în curs de execuție, clădiri nefinalizate, fără recepție finală și neintabulate,
Informatii aditionale
Descriere

1. Clădire nefinalizată - Bloc de apartamente (S+P+5E)
2. Clădire nefinalizată - Parcare subterană, la nivel de fundaţie subsol
Valorificarea bunurilor se face în bloc, prin licitaţii publice organizate în temeiul art. 116-118 din Legea nr. 85/2006 si al Regulamentului de vânzare nr 1280/30.11.2023.
Potrivit art. 53 din Legea nr. 85/2014 bunurile adjudecate se vând libere de sarcini.
Se vor organiza 12 licitații, 1/săptămână având ca preţ de pornire suma de 467.279 Euro (exclusiv tva), reprezentând ultimul preț de pornire aprobat de adunarea creditorilor în ședința din data de 14.07.2023.
Prima licitație va avea loc la data de 24.03.2025, ora 13:00, la sediul lichidatorului judiciar situat în Bucuresti, str. Sf.Vineri nr.23, bl.105B, sc.2, et.3, ap.41, sector 3. În caz de neadjudecare, se vor mai organiza încă 11 licitații astfel: 31.03.2025, 07.04.2025, 14.04.2025, 21.04.2025, 28.04.2025, 05.05.2025, 12.05.2025, 19.05.2025, 26.05.2025, 02.06.2025, 09.06.2025, în același loc și la aceeași oră, vând același pret de pornire.
Garanția de participare la licitație este de 10% din prețul de pornire al bunului licitat și se depune în contul debitoarei MONTE CRISTO CONSULTING SRL - în faliment - CUI 16558462 - la LIBRA BANK: IBAN RO61 BREL 0002 0046 6095 0100.
Prezentarea activelor, condiţiilor obligatorii de participare la licitaţie şi cele de adjudecare se găsesc în caietul de sarcini întocmit de lichidatorul judiciar, cval. acestuia fiind de 2.500 EURO +TVA, achiziţia acestuia fiind obligatorie pentru participarea la licitaţie. Caietul de sarcini poate fi achitat cu OP în contul lichidatorul judiciar deschis la B.R.D. GSG S.A. - SUC. DECEBAL IBAN: RO76 BRDE 441S V546 4113 4410.
Toţi potenţialii cumpărători vor depune la lichidatorul judiciar sau prin e-mail, la [email protected], cu cel putin o zi lucrătoare înainte de ziua licitației, ora 13:00 (zilele de joi), documentaţia de participare: scrisoare de intentie pentru participarea la licitație; dovada achitării caietului de sarcini (copie); dovada achitării garanţiei de participare; împuternicirea persoanei care reprezintă ofertantul la licitaţie, dacă este cazul; declaraţia de acceptare a condiţiilor caietului de sarcini şi ale regulamentului de licitaţie cuprins în anexă la caietul de sarcini; documente care certifică identitatea şi calitatea ofertantului.
Informaţii suplimentare referitoare la condiţiile de participare la licitaţie se pot obţine la sediul lichidatorului judiciar si la numerele de telefon 0742.36.03.53, persoana de contact Doina Stoian, email: [email protected]