
BUNURI CARMANGERIE IRAGRI ITAL GROUP SRL
Informatii aditionale
Documente
Descriere

În toate cazurile ofertanții vor trebui să depună o cerere de participare la licitație ce va fi însoțită de următoarele documente: dovada achitării cauțiunii de minim 10% din prețul de pornire la licitație în contul IRAGRI ITAL GROUP SRL – societate in faliment nr. R066 BREL 0002 0019 4291 0100 deschis la LIBRA INTERNET BANK; copie Certificat de înregistrare firma; Imputernicire pentru cel ce reprezintă firma la licitație; copie carte de identitate a celui ce participă la licitație; până in ziua premergătoare licitației ora 12.00, la adresa de email [email protected] originalele urmând a fi prezentate în ziua licitației.
Pentru ofertanții care nu vor fi declarați adjudecatari, cauțiunea urmează să fie restituită, la cerere, integral în termen de trei zile lucrătoare. Prețul integral al bunurilor adjudecate urmează a fi achitat în termen de maxim 10 zile de la data licitației. Predarea si facturarea bunurilor va fi făcută după achitarea integrală a acestora.
Relații suplimentare se pot obține zilnic intre orele 10 - 14 la telefon 0729 980 402 lichidator judiciar sau domnul Mantu Nicolae telefon 0745 068 073„.