
UTILAJ FABRICAT COFRAGE PENTRU OUA
Informatii aditionale
Documente
Descriere

În toate cazurile ofertanții vor trebui să depună o cerere de participare la licitație ce va fi însoțită de următoarele documente: dovada achitării cauțiunii de minim 10% din prețul de pornire la licitație al bunurilor, in contul Mondo Agrar SRL - societate in faliment nr. R042 BREL 1200 3621 0RO1 1001 deschis la LIBRA INTERNET BANK; copie Certificat de înregistrare firma; Imputernicire pentru cel ce reprezintă firma la licitație; copie carte de identitate a celui ce participă la licitație; până in ziua premergătoare licitației ora 12.00, la adresa de email [email protected] urmând ca originalele sa fie prezentate in ziua licitației..
Pentru ofertanții care nu vor fi declarați adjudecatari aceasta cauțiune urmează să fie restituită , la cerere. Prețul integral al bunurilor adjudecate urmează a fi achitat în termen de maxim 30 zile de la data licitației. Factura va fi emisă după achitarea integrală a bunurilor adjudecate.
Relații suplimentare se pot obține zilnic intre orele 10 - 14 la telefon 0729 980 402 lichidator judiciar sau domnul Cristi 0746802483 .