
Licitatie publica TRANS EXFOR SRL
Pret
933,100.00 LEI
Categorie
ID anunt
#165892
Vizualizari
129x
Data publicare
16/04/2025
Informatii aditionale
Descriere

1. Proprietate imobiliară situată în Baia de Aramă, Str. Constantin Brâncoveanu, Nr. 6, Jud. Mehedinți - 592.000 LEI
2. Proprietate imobiliară situată în Baia de Arama, Loc. Marasesti, Jud. Mehedinti - 250.300 LEI
3. Teren faneata situat in Baia de Arama, Jud. Mehedinti, punct Valea Orasului 73.500 LEI
5. Teren extravilan pasune situat in Sat Selistea, Com. Isverna, Punctul “Ogasul al Mare”, Jud. Mehedinti 12.300 LEI
6. Teren extravilan pasune situat in Sat Selistea, Com. Isverna, Punctul “La Moara”, Jud.Mehedinti 5.000 LEI
*Asupra bunurilor imobile este instituit sechestru asigurator, în baza Ordonanței nr. 629/P/2014 din 10/06/2016 emisă de Ministerul Public- Direcția Națională Anticorupție.
Licitaţia începe de la prețul menționat mai sus pentru fiecare bun, reprezentând 100% din valoarea de evaluare. La prețurile menționate se poate adăuga TVA în conformitate cu prevederile Codului Fiscal în vigoare la data transferului dreptului de proprietate.
Licitația va avea loc prin mijloace de comunicare la distanță, în data de 12.05.2025, ora 16:30. În cazul neadjudecării, se vor mai organiza încă 8 licitații, în aceleași condiții, în data de 26.05.2025, ora 16:30, în data de 09.06.2025, ora 16:30, în data de 23.06.2025, ora 16:30, în data de 07.07.2025, ora 16:30, în data de 21.07.2025, ora 16:30, în data de 28.07.2025, ora 16:30 și în data de 11.08.2025, ora 16:30.
Detalierea completă a activelor şi condiţiile pe care trebuie să le îndeplinească ofertanţii pentru participarea la licitaţie se regăsesc în Caietul de sarcini aferent procedurii de valorificare.
Lichidatorul judiciar precizează faptul că, administratorul special al debitorului TRANS EXFOR SRL a decedat la data de 02 martie 2022.
Bunurile din averea debitoarei au fost inventariate în perioada de observație și lăsate în custodia administratorului special, conform Procesului-verbal de inventariere încheiat la data de 17.06.2019.
După intrarea în faliment a debitoarei și ridicarea dreptului de administrare al acesteia, administratorul special nu a prezentat bunurile debitoarei, deși a fost convocat de către lichidatorul judiciar pentru efecutarea inventarierii patrimoniului debitoarei.
În conformitate cu dispozițiile art. 151 alin. 2 din Legea nr. 85/2014, având în vedere că bunurile aflate în patrimoniul debitoarei nu au fost predate lichidatorului judiciar, s-a procedat la inventarierea acestora pe baza informațiilor furnizate de către instituțiile abilitate potrivit legii și a actelor de proprietate deținute cu privire la bunuri.
Față de aceste aspecte, lichidatorul judiciar precizează faptul că bunurile nu sunt în posesia acestuia, urmând ca adjudecatarul să facă demersuri pentru intrarea în posesia lor în baza Procesului-verbal de adjudecare/Contractului de vânzare-cumpărare și a Sentinței nr. 50/2021 din data de 25.10.2021, pronunțată de Tribunalul Mehedinți în dosarul nr. 2406/101/2018.
Invităm pe toți cei care vor să se prezinte la sedința de licitație la termenul de vânzare până la acel termen să depună oferte de cumpărare, în condițiile menționate mai jos.
Totodată, somăm pe toți cei care pretind vreun drept asupra bunurilor să anunțe lichidato
Pentru participarea la licitație, este obligatorie depunerea documentaţiei de înscriere la licitaţie, până la ora 16:00 a zilei anterioare ședinței de licitație, astfel:
a) O ofertă de cumpărare ce va conține cel puțin prețul de începre a licitației prevăzut în publicațiile de vânzare;
b) Dovada achitării caietului de sarcini, în sumă de 5.000 lei (la care se adaugă TVA), în contul lichidatorului judiciar;
c) Dovada consemnării garanției de participare, de 20% din preţul minim de vânzare, în contul de insolvență al debitorului;
d) Declaraţia de acceptare a condiţiilor caietului de sarcini semnată şi acceptată de ofertant sau reprezentantul legal ori convenţional;
e) Participanţii persoane juridice trebuie să atașeze următoarele înscrisuri:
- copie conform cu originalul, semnată şi stampilată de ofertant, a certificatului de înmatriculare eliberat de Oficiul Registrului Comerţului, a actului constitutiv, inclusiv ale actelor adiţionale relevante precum şi a certificatului de înregistrare fiscală;
- declaraţie pe proprie răspundere că nu se află în procedură de faliment (original);
- împuternicire acordată persoanei care reprezintă ofertantul, dată conform cerinţelor de la punctul vi din Regulament;
- copie simplă după actul de identitate al persoanei împuternicite (cu prezentarea originalului la licitaţie).
Nedepunerea acestor acte va conduce la eliminarea potenţialului cumpărător de la şedinţa de licitaţie. Documentaţia de înscriere la licitaţie va trebui depusă până la ora 16:00 a zilei anterioare ședinței de licitație